Träning

Då var det dags att bege sig mot träningen snart då, inte så värst taggad att vara ute och springa låååångt ute idag i det här vädret men men det är alltid lika skönt när man är klar, så känner man sig fan i mig sund, haha! Aa käärringvarningar kommer ganska ofta på mig haha måste fan skärpa mig. Alltså jag bloggar ganska sällan nuförtiden antagligen för att ingenting spännande händer just nu hoppas att den perioden vänder snart. Just nu verkar det vara en bp period, vissa fattar nog vad jag menar, tror jag ahr nämt det för mina vänninor;) (kärring) Jaja nu ska jag byta om sen bege mig neråt, hörs imorgon antagligen eftersom att träningen är ganska sen.

Puss



Älskar dig !
Bara för att ni ska få lite fakta about my feelings ;)
YES I AM AN ENGLISHMAN IN NEW YORK!


Kommentarer
Postat av: andrea

oh gosh, vad lik hon var Carina där :O

2009-03-10 @ 19:33:11
URL: http://typandre.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag älskar dej också min syster. =D

2009-03-11 @ 10:46:43
URL: http://angelicastafen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon va minsann fin!

2009-03-12 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0