nationella !?

Som ni lathögar märker orkar jag inte skriva lika mycket längre, och ni tycker säkert att det är jag som ät lathögen med det är ni som är lathögatr som bara läser bloggar men inte skriver själva, några av er iallafall haha! Den här dagen har varit dramatisk, tråkig, rolig, jobbig, sorglig på samma gång. Haha Vi hade aerobics eller hur det nu stavas på gympan och det var definitivt den roliga och jobbiga punkten resten får ni lista ut själv kära vänner. Imorgon är det nationella prov i engelska, jag säger bara hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lycka till!?  Aja kan inte göra mer än mitt bästa, orkar inte nervösa mig över det heller! Juste, nu kanske det blir järvsö för lilla mig ändå, eller jag hoppas iallafall. Ska kanske åka med emelie men pappa ska ringa sen och säga hur det blir *håller hårt i tummarna*  Idag är det träning igeen, löpning efter träningen puuuh va jobbigt, jaja nu ska jag gör någotning !

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag äger på engelska, suck on that!

2009-03-12 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0