Nationella

Fan också! Det gick åt helvete! Aja nu är det över iallafall men men hopas att jag får g. Jag tyckte fan att det var as svårt? Aja min engelska hjärna är ju som den är, usch! Nästa vecka är det uppsats skrivning också, sen är det lugnt. Muntliga är ganska lugnt hoppas jag är med Menna, Jessica och Sandra då så det känns bra! Ta det inte på fel sätt! ;) Just nu sitter jag och och tackar ja eller nej till vad jag vill ha med mig till pappa, mamma packar(A) Juste Matilda va på intagningsprov till musikklassen idag, hoppas det gick bra! Det tror jag fan att det gjorde, hon sjöng för mig i skolan och det lät as bra, spelade in kanske kan lägga ut men måste höra med henne först haha! Fick blåa linser av Mikaela idag från thailand as balla fast mina ögon ser lite läskiga ut! ;) Nu ska jag (mamma) packa klart.

Pusssssssssssss


Jag och Matilda!

Kommentarer
Postat av: Jessica

juste fan sandra.. men aja :D

2009-03-13 @ 23:52:59
URL: http://ppowerjess.blogg.se/
Postat av: mikaela

jag är hemma!!

2009-03-14 @ 00:47:01
Postat av: Filip Andreasson :)

fan va gay ni ser ut då tjejer :) :) får man vara med ? ;)

2009-03-22 @ 20:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0