Morsning Korsning

Good morning everyone! Haha, nu är jag klar sådär tidigt igen, jag gick upp tio över sex för att duscha och nu sitter jag här helt klar ska bara klä på mig snart.. När jag kommer till skolan nu kommer det bara att bli jätte jobbigt, som sagt vi har fitt nationella i engelska och vad har jag sagt om min engelska? DEN SUGER! Aja kommer att bli grymt skönt när det är över! Igår somnade jag runt tio!? Grymt skönt seriöst fast jag var ändå lika trött när jag vaknade. Nu ska jag gräva mig in i garderoben, men skirver säkert när jag kommer hem från skolan och så om jag hinner, ska nämligen packa och sen åka till pappsen, det är faktist pappa helg! :)

Puss


Julia jag vet att du gillar att synas här i bloggen, puss på dig ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyy fan för flärre......

2009-03-13 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0