Match snart

Jag har haft en sjukt tråkig dag hittils, vill bara att klockan ska bli halvfem så man kan dra sig ner mot hallen:) Har nämligen två matcher mot rimbo idag, en elit match klockan halv sex och sen en div 1 match klockan halv sju, alltså direkt efter varandra.. Man kan ju hoppas på att det går bra, men egentligen har det inte någon betydelse men vi ska kämpa ändå, eller hur tjejer? ;) Just nu är jag bara grymt irriterad iallafall, på att angelica har hämtat hennes trådlösainternet härifrån hem till sig så jag måste sitta med en sladd i min data, och sladden är trasig så det åker ut hela tiden och internet försvinner ... Intressant va?!  haha inte direkt! Aja nu ska jag göra något, men vad!?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0