Långtråkigt

Haft en grymt långtråkig dag, började med att jag vaknade gick upp och åt frukost och skulle sen titta på tv, somnade i soffan i två timmar till, drygt! Sen kollade vi på pojk sm i vikinga det var rätt kul, sjukt mycket folk där?:P aja, sen skulle jag ut med lusen men det blev inget av det så här sitter jag, med datorn i knät . . Aja, kollade på melodifestivalen också, 1,5 timme kändes som 3 timmar sjukt tråkigt program alltså men hade inget annat för mig. Alltså seriöst den där låten ''snälla snälla'' är ju bara sjukt pinsam, och att den går vidare också'!? haha pinsamt!  Aja nu ska jag kolla runt lite på datan, hittar jag något kul kommer det snart upp på bloggen, haha!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0