Förlust

FAN! vi förlorade! ovanligtvis så förlorade vi, haha jaja men kul var det iallalfall att få spela. Bättre lycka nästa match kanske, haha men jag är fortfarande irriterad för det känns som om jag inte fick slänga ut all min ilska på planen, ångrar att jag inte tog i lite mer:P Men men kommer väl nya chanser antar jag. När jag kom hem ifrån matchen duschade jags en var det dags för wipeout, haha var intr riktigt så kul som jag trodde men det dög att titta på, efter det fastnade jag kvar vid tv'n och kollade på sanningens ögonblick för er som bryr er alltså. Känner att jag slänger ut lite onödig information i varje inlägg men men det är väl bra på något sätt det med, haha! Nej men det här blir nog sista inlägget för ikväll, juste hade rekord läsare idag, woho! haha jag uppskattar att ni uppskattar det jag skriver, även fast jag inte förstår varför.

HÖRS IMORGON PUSSAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0