dålig

Förlååååt för dåligt uppdaterande men har varit med lusen hela helgen! Kryssningen var iallafall grymt rolig, lägger in bilder senare måste bara koppla i kameran och så först. Men vad har jag gjort nu i helgen efter kryssingen då? Varit med madde varje dag igår mös vi bara henna hos mig, frida var också med! :D  Hahaha, jag och madde har kollat på gamla bilder från Spanien och annat när vi var små¨och för att gottgöra er eftersom att jag inte har skrivit på längre ska jag uppdatera med massor av bilder i det här inlägget så se och njut!

Puss



Bild 1- Madde klättrar i Spanien
Bild 2- Madde och jag i Spanien
Bild 3- Madde och jag på stranden
Bild 4- Jag och madde, haha!
Bild 5- Haha, vi igen! ''söta!''
Bild 6- Vi åker karusell :P
Bild 7- Lus vid poolen, haha kines barn!
Bild 8- Flinthuvuden!:P
Bild 9- Jag vid poolen, snyggt -.-
Bild 10- Madde jag och Frida på flygplatsen i spanien
Bild 11- Hahaha studsmattan!
Bild 12-  Aa hej!
Bild 13-  jag, gulligt visst? :Ö
Bild 14- Gammal på mig haha
Bild 15- Madde och jag, åh va vackert! really!
Bild 16- Gulligt va? ;)
Bild 17- Posare!
Bild 18- Euronatta haha!
Bild 19- Tobbe, Linda, Madde, Jag, Kalle och Linus haha i spanien
Bild 20- Madde gullunge
Bild 21- Kvällsmys i spanien
Bild 22- Alla har vi varit små och fula
Bild 23- Apunge! :)
Bild 24- Lusunge, söt!

Hope you enjoy it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0