Tvångstankar

Ditt namn? Malin

Födelseår? 1993

När fyller du år? 4 februari

Hur Lång är du? 177 cm -.-

Dina första tankar när du vaknar?  vardag-FUCK!   helg-nu måste jag upp, kan inte sova bort hela dagen

Vart befinner du dig just nu? i mitt rum

Biter du på naglarna? bara ibland, om jag är nervös för det mesta

Vad har du för färg på trosorna? rosa

Har du några husdjur? 1 hund

Är du singel? ja

Vem är snyggast? inte tänkt på, orkar inte tänka på heller

Vem vet mest om dig? empa

Vad vill du ha just nu?  Godis..

Rädd för? massor, men kan inte komma på något

McDonalds eller Burgerking?
mcdonalds

Sjunger du?   bara för mig själv och empa, haha 

Vad har du för skostorlek? 39-40

Vill du gifta dig? jag är 16 år gammal, inget jag har tänkt på!

Kommer du överens med dina föräldrar? för det mesta

Din hårfärg? blond

Skor du hade på dig idag? blommiga ballerinor

Vad sover du i? trosor och stor tshirt

Kläder du har på dig? morgonrock

Favoritårstid? sommar

Favoritmat och dryck?  har ingen favorit, gillar nästan allt ;)

Hur svarar du i telefonen hemma? hallå

Hur svarar du i mobilen? hallå

Sov du ensam inatt? nej

Vad gjorde du kl 08 imorse? sov

Vad var det senaste någon sa till dig?  var det uteträning idag?

Druckit idag?
saft, vatten och läsk

Vad är det för väder hos dig nu?
 regn typ

Godaste glassmaken? vanilj

Drömmer du mardrömmar? har hänt, men nästan aldrig

Favoritklädsel?
har ingen speciell favorit

Favoritgodis? mars

Hur många kuddar sover du med? två

Längtar du mest efter just nu?
längtar till sjukt mycket, men eftersom alt händer på sommarlovet längtar jag till avslutningen mest

Vad luktar det nu om du sniffar lite? min hudlotion

Saknar du någon just nu? nej

Snus eller cigaretter? skippar sån skit 

Vill du ha barn? beror på

Längtar du till din nästa födelsedag? njaaa 

Är du blyg? beror på i vilket sammanhang

Tycker du att du har fin dialekt? har ingen tyvärr

Tycker du om fester? ja det är väl kul, men inte alla

Tycker folk du är snygg? inget jag frågar om?

Har du använt någon hårprodukt idag? aa gliss

Har du använt smink idag? bara mascara

Vad har du för planer till helgen? fira nicole!

En bra film? the notebook

Vem får en kram? den som frågar

Vem får en puss? veckans puss går till mig själv

Sprit, cider, vin eller öl? cider

Hund, råtta eller katt? hund

Tycker du om din pappa? självklart, älskar han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0