Sommar

Härr sitter jag i hemmet medan alla andra är i skolan, haha. Nejdå, jag skule gärna vara i skolan jag också, sista dagarna med klassen .. sorg fan! Men iallafall idag är det student, daniel tar studenten så dit ska vi och gratta! Idag har jag enorma sommarkänslor, även fast inte vädret är det bästa.. Ska snart hoppa in i duschen, lyssnar på Ted Gärdestad fan vilka sommarlåtar alltså! Haha redovisade sol vind och vatten med tjejerna igår på musiken, lyckat.. ? Nej inte precis men det gör inget:P Mina betyg blir väl lika tråkiga som förra året, lyckas aldrig få något mvg.. :P Men vg på hela pappret ungefär haha. Aja nu ska jag hoppa in och duscha! Skriver senare :)


Vi småflickor i spanien! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0