missade

okej, jag missade att skriva igår men nu är jag tillbaka! ;) Fan va härligt, nu är det helg för mig del eftersom att imorgon är det daniels student och den vill man ju inte missa. Jag tror faktist att jag har haft min sista lektion idag för den här terminen, kan det bli mysigare?! Nästa vecka är det bara enhetens dag på måndag, då ska vi till steninge som alltid .. Sen på tisdag ska vi säkert stå och sudda alla jävla korridorer ... suck!  Och på onsdag slutar vi efter lunch och sen är det bal! :D Torsdag är det skolavslutning, ÄNTLIGEN! Fan va jag har väntat på att den dagen ska komma nu, är urless på ekillaskolan nu men kommer säkert sakna det sen ändå!


Jag kommer ju sakna klassen, jag kommer ju det!

Kommentarer
Postat av: MH

Ska man inte behöva sakna klassen oxåååå! jo man kommer ju de ...

2009-06-04 @ 21:44:05
URL: http://mhasselhuhn.blogg.se/
Postat av: malin staf

aa man kommer ju det, det är ju så man kommer ju det!

2009-06-04 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0