Film hysteri!

Satt nyss och kollade på ''vi hade iallafall tur med vädret igen'' med mamma och lasse, jag förstår inte hur folk kan säga att den är så dålig. Jag tycker den är klockren! Älskar den presonen som har samma humor som mig som gjort filmen, haha!



Sedan finns det ju filmer som är bättre, alltså som är mer sevärda såklart men den här är humor, kanske inte skulle palla titta på den ofta,  men den är säkert rolig någon gång ibland.

Twilight är ju iallafall grym, vissa är jätte besvikna på den bara för att boken var bättre, tur att man nte hade läst boken innan man såg filmen då för jag älskar den nu! Jag bara väntar på att tvåan ''new moon'' ska komma ut på bio också, räkna med mig på premiären! haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0