Trötter

Shit vad jag är trött, och jag är verkligen trött på skolan. Skönt att det bara än en dag kvar men aa fredagarna vi hade innan jul var ju underbara, men självklart skulle någon sabba det också. Istället för lång bildlektion på fredagarna nu så har vi so, inte alls lika kul som bild men men så äre;) Ska bli skönt att få komma bort från ekilla, ännu bättre vore det om man fick ta med sig hela klassen till en ny skola bara, jag menar visst kommer jag att sakna min klass det är ju självklart! Men men kan ju alltid vara kul att byta också. Slutade tidigare idag också, Katarina var sjuk igen skönt! Känner att jag inte har någonting att skriva om. så antingen frågar ni om saker ni vill veta, eller så slutar ni klaga om jag inte skriver så ofta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0