Träning snart

Lång dag i skolan som aldrig tog slut, bättre blev det inte av att Mikaela www.mikaelaag.blogg.se åkte hem efter lunchen med liv för att nu snart åka till Thailand, jag är inte bara lite avundsjuk. Sista lektionen började vi läsa en bok som vi typ ska läsa terminen ut, skit lång men jaja ändå skönt att bara läsa på svenska lektionerna. Jag börjar få ångest över mina gymnasieval, har redan sökt fyra grejer men får ändå panik vilken jag ska ta som förstahandsval? Shiiiiiit va trött jag är nu alltså, kommer somna när som helst och om en och en halv timme måste jag börja gå neråt Vikingahallen, trääning som vanligt. Visst jag älskar handboll men känns lite segt idag, vilket det kan göra ganska många dagar hehe. Nu ska jag sminka av mig.  Ha det så bra i Thailand kusin!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0