Stan

På söndag blir det shopping i staden med Julia och Madeleine, ska se om jag hittar någonting fint till kryssningen på torsdag som man också kan ha på vardagar. Har ju massa presentkort också så ska se om jag kan shoppa lite för dom. Kul nu ju när vårkläderna kommer, vet redan två kjolar jag ska ha. Ska kolla på hm om jag hittar fina linnen och om det bli pengar över ska jag kolla på bikinisar och skor. www.typandrea.blogg.se la in ett par skitgulliga skor i sin blogg som jag också vill ha så ska se efter om jag kan hitta dom! I helgen har jag inte så mycket planer, men jag och andrea ska nog ta och hitta på något, som sagt så har man ju fortfarande 200 på sf bio;) haha! Mikaela ska kanske köpa blåa linser till mig får väl hoppas att hon hittar några! :D Nu ska jag äta något för min mage ropar på mat!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0