sportlovet

Jag fick nyss reda på att det bli en kryssnig på sportlovet med alla mammor och tjejkompisar, sjukt roligt kan inte vänta. Lus, kom ihåg karaoken då, you promised me baby ;) Men när är sportlovet egentligen, är inte det ganska snart? Man kan ju hoppas för jag är redan grymt skoltrött. Alla dessa prov och inlämningar gör mig galen, vägrar sänka mina betyg nu sista terminen, mina slutbetyg ska vara dugliga för gymnasium, vet inte riktigt vart jag ska söka men funderar på rudbeck media eller sam. Kunskapsgymnasiet verkar också ganska bra, guc är fräscht men ligger sjukt jobbigt långt härifrån. Men får väl se, kommer nog söka alla till slutändan sedan välja vilket av dom det blir, det är nog smartast så.
Känner mig som en soffpotatis just nu bara för att jag vet att alla handbollsbrudar är ute och springer, men jag orkade verkligen inte idag. Imorgon blir det heller ingen träning, får ju gäster vettni. Gud vad jag tjatar om min födelsedag hehe, men ser fram emot den som en liten barnrumpa. Men nu ska jag kolla tv ni hör nog mer från mig imorgon om jag inte skriver innan det är nattavara.
Pusss


Två ganska nytagna bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0