sjuk ..

FAN! jag kommer verkligen att bli skit sjuk känns det som för jag har sprängande huvudvärk och yrsel men jag VÄGRAR bli sjuk till lovet, jag menar skulle jag ligga hemma hela lovet då eller? Inte en chans, jag ska bli frisk! Därför ska jag inte träna idag heller, och jag som faktist ville träna idag men men kan ju inte rå för att jag är sjuk. Ska iallafall åka ner en snabbis till hallen eftersom det är lagfoto, sen åker jag väl hem igen. . Men men nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv! Juste hoppas att vårat lag kommer till bättringvägarna snart, det går ju verkligen inge bra för oss just nu, va vad det som hände? Vi vann ju alltid förut nu minns jag faktist inte ens hur det känns att vinna, men men jag gillar mitt lag! ;D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0