(rubrik)

Madeleine gick precis så nu är jag lämnad och har det tråkigt.. haha! Men nu kan jag blogga också, inte någon höjdare att sitta och blogga när man är med vänner, grymt osocialt. Nu kollar jag på tv, funderar på att kolla på en film till för jag har inget annat speciellt för mig men vi får se. Köpte ett par skor idag på skopunkten, behövde verkligen det jag har typ gått omkring i innetofflor ifrån topshop nu och det blev ju inte bara lite blött, alltid skit blöta strumpor när jag kom in men men nu var det problemet löst också.. :P

Kollade på tv nyss och hörde att typ 350 mördare sammanlagt går löst i Sverige som poliserna inte har fått tag på än, fan va läskigt egentligen.. Vem får lusten att gå själv ute på kvällarna nu? Inte jag iallafall.. Jaja nu kom min syster, hon har flyttat hem ifrån så nu ska jag prata med henne! :D

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0