pluggat

Nu har jag pluggat för ett år känns det som, nej men det känns som om jag suttit med den där kemi boken upptryck i ansiktet hur många da´gar som helst och jag börjar faktist fatta nu, bara se till att tänka ganska långt imorgon på provet så ska det nog gå bra. Gjorde engelska uppsatsen idag också, 350 ord skulle dne vara minst. När våran lärare sa det tyckte jag att det var lugnt, men det var ju nästa svårt att få ihop ens hundra ord, jaja nu har jag min 350 ord plus några till, vet inte om den blev så bra men jag får hoppas att jag lyckas iallafall, om vi säger såhär engelska är mitt svagaste ämne haha, men nu ska jag sova för jag ska upp sex imorgon sjukt jobbigt.

Puss bögar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0