Nationella proven

Gjorde förste delen av svenska nationella idag, det var svårare än jag trodde och gick sådär. Jag hade verkligen tidspress på mig, det var typ på sekunden att jag hann klart. Som Caroline sa, man kommer ju inte ens ihåg vad an svarade på dom två sista mvg frågorna typ bara för att man var så stressad. Men men, skönt att den delen är över, inte så bra på läsförståelse så nu är det  uppsats skrivning och muntligt kvar.
Skulle egentligen ha tränat idag, men är helt slut i kroppen, ingen aning om varför men så är det. Bara för att jag har skrivit lite pöå sistonde betyder det inte att jag tänker börja, bloggvärlden är inte min grej men skriver när jag är uttråkad.
Puss


Kommentarer
Postat av: tova

haha vadå dom två sista mvg men aja synd typ :D

2009-02-08 @ 15:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0