kryssning

Imorgon är det kryssning, äntligen! Älskar kryssning haha, birka med lusen, frida melina och mimi ;) Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, antingen någonting av det jag har köpt eller kanske låna något fint av melina heh! Idag har jag och madeleine solat, och nu sitter vi och kollar på rosa the movie haha! Jag vet att jag inte har bloggat så mycket på senaste men har ingen tid, är inte hemma så mycket nu på lovet. Men ska försöka förbättra mig jag lovar. Juste jag vill ha en ny design men jag är inge bra på att göra någon så om någon har lust att hjälpa mig blir jag jätte glad, haha bara att skicka en kommentar om du vill hjälpa mig. Men nu ska jag kolla klart på filmen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0