Imorgon

Imorgon är det min dag preciiis hela dagen. Jag har inte önskat mig någoting speciellt, men jag vill verkligen ha presentkort så jag sen för nöjet att gå ut och vår shoppa. Ser verkligen fram emot alla färgglada plagg igen, blir deprimerad av att gå i klädaffärer på vintern. Men imorgon blir det iallafall cheesecake med brudarna och Diana i skolan. Sen på fredag är det middag och bio med brudarna. Alla har ju haft tema fester och jag tänkte ha hawaii men det verkar inte som om jag har någon stans att vara men bio är också mysigt, får hoppas att någon annan tar hawaii temat, var ju ganska sugen på det ju.


Yolanda 15, Grekiska gudinnor


Hardcore kväll hos frida


Matilda 16, bild på mig och malin

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0