Hemma idag

Hemma från skolan idag, inte nog med huvudvärk och illamående så är jag nästan tvungen att vara hemma idag för att hinna plugga kemi, redan pluggat lite i badet och börjar faktist fatta bättre och bättre nu, men jag ska inte säga att jag kan direkt. Hade svårt att somna igår kväll vet inte varför men så var det. låg och läste min bok till halv två ungefär. Alla låg typ och sov då så inget socialt folk på datan heller direkt. Fyfan vad jag längtar till sportlov nu, orkar faktist inte skolan, sjukt trött på den samma sak varje dag liksom. Upp tidigt på mogonen. Lektioner hela dagen sen hem, äta något och direkt iväg till träning. Ganska jobbigt faktiskt haha. Frida gjorde om några bilder igår vilket hon är grym på. Ni kan ju kolla hennes blogg www.foxyslife.blogg.se. Men nu ska jag fortsätta plugga, wish me good luck!



Frida gjorde dom här igår, lite småsöta tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: emelie

malin, du säger jämt att du inte kan och sen slutar det med ett VG? jävla gris... :p hahaha<3

2009-02-09 @ 15:52:54
Postat av: Anonym

jag kan inte hålla med om det ungadam!

2009-02-10 @ 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0