hej

Blev inte alls mycket bloggande ifrån mig idag hehe, kanske tyder det på att jag har pluggat mer än igår? Jag tror nog att jag har det faktiskt med det finns fortfarande mycket mer jag måste lära mig, får köra hårt på lektionen imorgon sen plugga mer när jag kommer hem. Får nog hoppa över träningen om jag vill ha bra betyg på provet och det vill jag ju såklart! Fick presentkort på hm av Caroline också, perfekt nu kan jag shoppa har fått ganska många presentkort faktist. Tack Caroline! Och alla andra som har gett mig saker :D Pappa har inte firat mig än så jag har fortfarande nyfikenheter kvar :D Men nu ska jag läsa twilight, det känns som om jag inte kommer någonstans i boken men det är bara bra för jag vill inte att den ska ta slut!
Puss och sussinutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0