Grattis mig :)

Födelsedag idag, vaknade av mamma, lasse och Angelica som sjöng för mig :) Älskar den situationen, när man vaknar och får smörgås, ljus och presenter. Det är den enda morgonen på året som man inte är morgontrött vid halvsju tiden:) Jag fick mycket kul, presentkort, solpoletter, underkläder, smycken, hårprodukter, twilight  boken. Åh jag har hört att den boken ska vara så bra, ska börja läsa ikväll. Min dag har varit perfekt, haha jullan och yollan hade satt upp ett kollage i glasmontern på mig så hela skolan visste att man fyllde år också, och jag kan ju meddela att kollaget innehöll några riktigt hemska bilder, hehe men men kul grej:) Sedan var det cheesecake i uppehållsrummet med ballonger och serpentiner, hehe. På fredag blir det ''the unborn'' och middag i stan, mysigt. Men nu ska jag nog börja läsa, haha.
Pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0