Grattis andrea?

Firat andrea idag fast hon fyllde år den sextonde men men, hon fick en fin fin mobil. Så grattis i efterskott ''lillasyster'' ;) haha. Men men idag vet jag inte vad jag ska göra, skulle varit med madeleine men eftersom jag inte träffat andrea på länge och hon ändå är här nu för en gångs skul så stannar jag nog hemma med henne, kanske blir det melodifestivalen?  Myskväll blir det nog iallafall, igår va hon och jag i kista och kolla på bio, (igen). Men snart är presentkorten slut haha då slipper ni höra tjatandet om att jag varit på bio igen:P Iallafall så såg vi ''Fredag den trettonde'' grymt sjukt film, man kunde aldrig slappna av utan att sitta och vänta på att man ska skrämmas igen! Men det var iallafall bre tycker jag även om slutet var sjukt? Men nu ska jag äta kakor :)

Puss


Bild på mig och andrea från somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0