Godmorgon folks

Vaknade för ett tag sen med en grym huvudvärk, så hemma dag blir det för mig iallafall. Jag måste plugga kemi också som tusan eftersom att jag ska på bio med caroline imorgon, älskar dig gumman. Jag hade ju tänkt att plugga lite idag och lite imorgon men då får det bli allt idag istället eftersom jag inte hinner imorgon, hehe. Jag måste också hinna läsa lite ur twilight boken, har kommit en bit in i den och man vill bara inte sluta läsa den är grym! Bok att rekommendera iallafall.

Juste måste bara säga en sak och det är att etta på min hata lista är folk som är två olika människor, en underbar person när man är själv med den sen en fet bitch när man kommer i närheten av andra folk. Fler och fler blir så nu förtiden, syftar inte på någon speciell men jag ville bara säga det. Men jag vet också att det är klart att man inte är precis likadan med alla människor., men bitchig behöver man iallafall inte bli.

Puss puss


Bild från allsång sommaren 08

Kommentarer
Postat av: emelie

den här bilden är ju så heeeemsk!

jag har aldrig lagt märke till att julia är rödhårig :o porrigt jullan ;) hahha

2009-02-08 @ 22:21:37
Postat av: jess

JULIA brunt hår ?!:o

2009-02-10 @ 20:06:19
URL: http://ppowerjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0