gårdagens kväll

Kvällen igår var grymt lyckad, alla tog samma tåg in och gick sen till några affärer och tittade. Hittade en tröja på rean på gina, velat ha den förut med orkade itne lägga pengar på den. Iallafall,sen åt vi i kungshallen, sushi fick det bli. Senare efter maten delade vi in oss i grupper och hade en tävling, god jul ronja haha! Halv tio började filmen, sjukt läskig film, kunde inte hålla tårarna tillbaka bara för att jag blev så rädd under en viss scen. Vi såg ''The unborn'' och det var sjukt många tillfällen i filmen som alla hoppade i taket haha men det var kul. Bakom oss satt en gammal tant och kollade och när jag kollade bak på henne efter en skit läskig scen satt hon och höll i sig i båda armstöden  och hakan låg i golvet och ögonen var stora som fan. Jag höll iallafall på att dö av garv när jag såg henne, jessica också haha. Tyvärr blev det inga bilder från igår ingen hade kamera, fast vi fick en bild på malin och hennes twin. Helt seriöst, läskigt lika var dom ska lägga upp en bild sen och visa men orkar inte hämta sladden till mobilen och lägga in dom nu, för jag är sjuuukt trött. Godnatt alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaaa god jul ronja ;)

2009-02-08 @ 00:33:43
URL: http://elinko.blogg.se/
Postat av: tova

haha jag fattar noll , noll

2009-02-08 @ 14:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0