förlåt!

Alltså förlåt för dålig uppdatering, skrev ingenting igår för jag hade verkligen en heldag i stan, sen vidare till kista när affärerna i stan stängde. Hittade lite kläder för presentkorten och gick på min sista biobiljett av alla dom jag fick i födelsedagspresent! Lägger in bilderna på sakerna jag köpte nör min mobil har laddat klart. Såg Australia igår, grymt bra film, lite komplicerad men bra! Haha om jag skulle berätta allt som hände igår skulle ni inte orka läsa igenom det men ni ska få några punkter om tabbar och roligheter från igår.
- I stan står jag och prövar kläder på monkey och madde öppnar dörren medans jag byter om, vi har inte alls tanken på att alla andra ser in i omklädningsrummet så där blev det folket bjudna på en rumpa!
- Inne på bion fick jag skrattanfall för att massa kossor sprang i en scen på filmen och kossor ska ju springa på alla fyra, helt plötsligt sprang en av alla i mänden på två ben, tror inte att det var meningen men både jag och julia såg det och båda höll på att dö! Kunde inte låta bli att skratta!
-Juila satt med popcorn ''burken'' i knät sedan hällde hon ut alla popcorn omedvetet i knät, efter typ en kvart frågar hon mig: Malin när gjorde jag det här? då brast jag ut i skratt igen!
-När vi ska gå ut från bion går julia framför mig och ska precis öppna en dörr då jag trycker på en handikapps knapp så att dörren öppnas av sig själv och julia blev jätte rädd för dörren, då vek jag mig av skratt samtidigt som jag gick framåt för jag trodde att bara ena dörren skulle öppnas men nej nej båda öppnades och jag fick dörren rakt i huvudet, aouch!
-Senare på tåget hem hamnar vi brevid en full djugårdare som sitter med headset i öronen och sjunger låtarna han hör, låter inte så kul men han va verkligen tard som sitter själv på tåget och sjunger.

Där har ni en del av min torra humor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0