..

Imooorgon ska vi åka skridskor med klassen, det är ju ändå sjukt roligt haha! Får se om jag klarar mig utan att bryta benen men en stork på isen kommer jag iallafall vara, testade skridskorna nyss och man blir ju inte lite längre utav dom utan det kändes nästan som att jag skulle slå huvudet i taket, tack för att julia finns iallafall. En positiv sak är att alla blir ju längre av sina skridskor så jag kommer ju ändå inte känna mig som en jätte precis haha.

Juste började prata om fotbollstuneringen i skolan idag, jag julia och madde ska inte vara med och spela men vi ska fixa temat eftersom att alla lag måste ha ett tema! Jag tyckte att alla ska spela i hudfärgade kroppsstrumpor men det var det ingen som ville såklart, våran klass är ganska feg, eller så är det bara lätt för mig att säga ''sätt på dig en kroppsstrumpa'' när jag själv inte behöver. Jaja, något kul ska vi nog komma på, vi ska vinna priset för bästa tema i år iallafall haha!



Snyggt?! hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0