dålig uppdatering

Jag vet att jag varit sämst på att blogga dom två senaste dagarna, men jag orkar inte! Haha orkar inte blogga hela tiden, gör det ju bara när jag har lust som sagt! Varit med Emelie hela dagen, därför har jag inte heller skrivit. KEMIPROVET GICK BRAA!! Fick vg, 3 poäng från mvg det trodde ni inte va?! haha! Hade ju biologi prov idag också, gick ganska bra, hoppade över en fråga som jag fattade noll utav.  Just nu sitter jag och äter, ska försöka träna senare också. Mamma vill inte att jag ska göra det ifall jag lir ännu sjukare för just nu känner jag bara att sjukdomen är på g! Orkar ioförsig inte ligga sjuk hela lovet men tror inte det blir så, får ta det lugnt på träningen om mami låter mig. Men nu ska jag prata med emelie för det hände just en jätte bra sak!

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

malin, din utnyttjare :phahaha <3

2009-02-18 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0