Äntligen!

Nu har jag äntligen gjort det där kemi provet som jag tjatat om ett tag nu, det gick faktist bättre än vad jag trodde och g får jag iallafall, eller det måste jag få svarade ju ändå på allt. Lämnade inte engelska uppsatsen också, så idag har jag inte alls mycket att göra kan bara ta det lugnt och typ kolla tv, mtv :) Haha jag älskar made, sweet sixteen, the hills. Och alla går efter varandra nu snart. Fick kolla på ett gammalt nationellt prov i engelska idag, shit alltså tveksamt att jag ens kommer klara g. Dom var verkligen sjukt svåra, jag får panik! Men jag ska inte tänka så mkt på det nu och börja öva lite ord kunskap snart, rick rekommenderade det för mig, hehe. Men nu är det lite twiglight bok sen tv. Träning ikväll till halv tio så vi får se om jag orkar blogga efteråt men det hinner säkert komma ett till inlägg innan träningen om ni har tur;) JUSTE! Emelie fick börja träna igår, hon har inte tränat på tre månader ju! Grattis stumpan, hehe.

Puss


jag och pluppan

Kommentarer
Postat av: emelie

det var ju länge jag fick träna.. :(

2009-02-12 @ 16:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0