äntligen helg!

Äntligen helg säger jag bara! Veckan har verkligen varit seg, men nu slipper man skolan två dar iallafall. Jag har biologiprov på onsdag också så måste ändå plugga lite på söndag iallafall. Blev inte så mycket bloggande igår, försökte blogga efter träningen men min internet blev konstigt. Idag blir det kankse inte så mycket bloggande heller, tor jag iallafall. Ska till pappa lite senare på eftermiddagen så kommer min släkt dit så ska vi fira mig, firar lite sent men det blev bara så. Sen efter det kanske jag tar en sväng till malin, mjukis kväll med film med tjejerna, men vi får se. Ett eller två inlägg till blir det iallafall. Men nu ska jag om mamma fika, hörs mina vänner ;D

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0