nej nu jävlar

nu kanske det blir att börja skrivaq igen, lite grann iallafall. Inte för att jag hade tänkt att satsa på min blogg utan för att ha någonstans att skriva av mig ibland, haha. Idag har jag tagit en lång prommis med jullan, 2 timmar och 30 minuter var vi ute ungefär, det var underbart inte för att jag har så mycket att skriva om mer än att jag faktist fick godkänt på nationella i engelska, det räddade mitt liv jag var 100% säker på attr jag skulle få ig, som sagt innan min engelska hjärna är inte den bästa. Jaja nu ska jag kolla på andra avenyn klart.

pusss

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hör av dig , har en viktig sak att berätta :)

2009-04-28 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0