mycket att se fram emot

Välkomna hem skitungar, känns som år sen men nu är ni tillbaka. Bruna är ni också vilket gör mig allt för avundsjuk, tur att man ska få solpoletter av söta mammsen iallfall. 
Veckan börjar närma sig slutet och jag taggar som tusan inför kryssing på fredag med mikaela, måste hitta någonting fint att ha på mig iallafall. Imorgon är det gymnasiemässan också, lugnt bättre än vanlig skoldag men får se om det blir nå kul. Balen börjar också närma sig men inte har jag hittat något att ha på mig, får fortsätta ut och leta. Det är synd att allt roligt händer nu på en gång för då väntar säkert en grymt tråkig period sen men fram till julafton har jag ingenting att klaga på. Men nu ska jag göra varm choklad sen mysa ihop framför tv'n en stund.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0