inget järvsö?

Vi brukar åka till järvsö på vintrarna varje år, eller aa jag har varit med två år iallafall. Men det verkar som att det inte kommer att bli något i år eller jag är inte säker men vissa har tackat nej och då vet jag inte om vi också har gjort det. Ganska stor besvikelse, jag menar jävrsö var ju en höjdpunkt på året. Alltså om någon nu ska hyra en stuga på skidsemester ska dom till järvsö, eller jag gillar det iallafall. Det är inte jätte stort men det är mysiga backar och det ligger inte överdrivet långt här ifrån. Men men får väl hålla tummarna på att det kan bli något ändå, om inte måste jag komma ut i skidbacken på något annat sätt iallafall. Aja
Puss


Jag och Melina förra året i liften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0