högklackat?

Bal nästa vecka torsdag och har fortfarande inte bestämt vilken klänning jag ska ha, att åka till stan känns bara allmänt onödigt för där hittar jag nästan alltid som minst, det får bli kista centrum där har dom ju alla bra affärer samlade. Ett problem jag har är min längd, alla kompisar tjatar om att det har hittat så fina klackskor men jag är så lång och det skulle bara se fånigt ut med mig i klackskor så jag får satsa på någonitng annat, men vad? Det finns inte mycket fina tjejskor utan klackar så jag har ingen aning i vart jag ska få tag i ett par snygga. Folk säger alltid till mig att jag ska vara stolt för min längd och våga bära klackskor ändå, men dom förstår nog inte hur fånigt det känns att titta över allt folk. Andra långa tjejer bär klackskor ändå och det tycker jag är modigt av dom, men jag klarar som sagt inte av det, vad borde jag har för skor egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0