Grekisk gudinna?

Pluppan fyller snart år och jag och julia har planer på en ganska rolig present. Kan inte avslöja vad det är men lägger in en bild på det senare efter att vi har gett det. Iallafall så ska hon ha tjej middag hemma hos henne och temat skulle först vara glitter men ändrades till grekiska gudinnor. Ingen aning om hur man gör sig själv till en grekisk gudinna men fått tips om vita kläder, guldiga smycken och lockat hår. Får väl följa tipset på något sätt men nu får ni höra det igen, jag har ingen aning om vad för vitt jag ska ha på mig? Tänkte iallafall locka håret och sätta upp någon inbakad fläta, kollat på lite bilder på internet och inspirerats.
Puss


Något sånt är vad jag har funderat på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0